11 Mayıs 2014 Pazar

Ankara'ya Timtaş geliyor...

Türkiye çapında yönetimini aldığı birçok site ve bina ile son yılların gözde firması olan TİMTAŞ YÖNETİM, Ankara'da da bir bölge ofisi açarak, projeksiyonunu genişletme kararı aldı.

Adresi resmi olarak açıklanmayan bölge ofisinin Kızılay'da yer alacağını duyuran TİMTAŞ'ın resmi sitesinden yapılan açıklama şöyle:

"Timtaş Yönetim olarak büyümeye ve gelişmeye devam ediyoruz. Türkiye'nin dört bir yanında bulunan projeleriyle site sakinlerine hizmet veren Timtaş Yönetim, Ankara'nın kalbi Kızılay'da Bölge Bayii açarak hizmet kalitesini daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyor!" (http://timtasyonetim.com.tr/Genel/HbrSite/HbrGoster.aspx?hbr=92872033-483a-43bf-8630-3ebbab7fd8b7)

İstanbul başta olmak üzere, Türkiye'nin dört bir yanında rezidans'tan TOKİ konutlarına, apartmandan AVM'ye kadar birçok tesisin profesyonel yönetimini üstlenen TİMTAŞ YÖNETİM'in şimdi de başkent çıkarması yaptığını görüyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder