29 Mayıs 2014 Perşembe

Kat Malikleri Kurulu (Apartman/Site Toplantısı) Ne Zaman Yapılır?

Apartman/bina yöneticisi veya yönetim kurulu yılda en az bir kez toplantı (kat malikleri kurulu) yapmak zorundadır. Toplu yapılarda (site) ise bu süre iki yıldır. 
Ne zaman yapılır?
Apartmanlarda kat malikleri kurulu yönetim planında gösterilen zamanlarda yılda bir kez toplanır. Eğer yönetim planında böyle bir zaman yoksa her yıl ocak ayı içinde toplantı yapılmalıdır. Bu toplantıda eski yöneticinin bir yıllık durumu (mali, idari vs.) ibra etmesi ve yöneticiseçimini yapması için gerekli hazırlığı oluşturması gerekir. Toplu yapılarda ise yönetim planında bir hüküm yoksa her iki yılda bir ocak aylarında kat malikleri toplantısı yapılır.
Haricen, Apartman/site olağanüstü toplantısı şartları sağlandıktan sonra bu toplantılar her zaman yapılabilir.

TİMTAŞ YÖNETİM ANKARA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Telefon-1:0 531 377 46 39
Telefon-2:0 531 381 56 89
Email:ankarabolge@timtasyonetim.com.tr
Adres:Yüksel Cad. No:30/5 Kızılay/ANKARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder