10 Ağustos 2015 Pazartesi

Neden profesyonel yönetim?

Kentlerin çeşitli etmenler (göç, sanayileşme, metropol imkânları vs.) yüzünden hızla büyümesi, kaçınılmaz olarak büyük yerleşim alanlarının doğmasına neden olmuştur. Toplu yaşam alanlarının meydana gelmesi, bazı gereklilikleri de beraberinde getirmiştir. Bina/Site Yönetimi, gerek hukuki, gerek malî, gerekse sosyal yükümlülükler taşıması açısından ve belli bir deneyim ile mesai gerektirdiğinden ülkemizde artık zorunlu bir iş kolu haline gelmeye başlamıştır.

Neden profesyonel yönetim?
 
Yurttaşların günlük yaşantılarındaki yoğunluk ve hızlılık, yaşam alanlarında sorunsuz bir huzur arzusunu doğurmaktadır.

Huzur arayışı içerisinde olan konut sahibi vatandaşlarımızın, tempolu ve stresli iş ve aile hayatları arasında, genellikle iyiniyetli olarak yapsalar dahi, site/bina yönetimini üstlenmeleri çeşitli sorunlara yol açmaktadır.

> Hukuki ve mali sorumluluklarını yerine getiremeyen yönetimlerin kat malikleriyle arası açılmakta; site yönetimlerine (dolayısı ile kat maliklerine) maddi manevi külfet getirmesine neden olunmaktadır.
 > Aidatlarını düzenli ödemeyen kat maliklerine (yani komşularına) karşı yasal işlemleri yapmakta -haklı nedenlerle- çekince duyan yönetimlerin bu tutumları, ödemelerin dengelerinin bozulmasına ve düzenli ödeme yapan vatandaşların da haklarının dolaylı olarak gasp edilmesine neden olmaktadır.
> Plansız, programsız yapılan harcamalar, yönetimlere hukuksal yükümlülükler de getirmektedir.
> En en önemlisi de zaten günlük koşuşturma arasında zaman harcayan yönetimler/yöneticilerin büyük vakit kaybı yaşamalarında yol açmaktadır.
Toplu yaşam alanlarını ülkemize kazandıran yüklenicilerden kat maliki olan vatandaşlarımıza ve binbir türlü cefa ve iyi niyetle yönetim işini yürüten idarecilere kadar, herkesin maddi ve manevi kazançlı çıkacağı bir çözüm mümkün.

Profesyonelce bütçe ve yönetim sistemini kuracak, mevzuata uygun bir yönetim sergileyecek, defterleri düzenli bir biçimde tutacak, nitelikli çözüm ortaklarıyla sorunlara ivedilikle çözüm getirecek, talebe göre alternatif yaratabilecek yönetim firmanız: Özka Yönetim.

Güçlü altyapısı ve dinamizmi ile Ankara merkezli olarak apartman/site yönetimi hizmeti sağlayan Özka Yönetim’in sektöre girmesiyle artık profesyonel yönetim Başkentliye, Başkentli de profesyonel yönetime daha yakın.

Sitenizin ihtiyaç ve kapasitesine göre, temizlik, teknik (elektrik, sıhhi tesisat, asansör vd.), muhasebe, peyzaj bakım, personel temini, güvenlik, hukuk ve ortak alanları ilgilendiren diğer tüm işlerini yürütecek, sorunlara çözüm getirecek, artı değer katacak bir “yönetim”e kavuşmasını dileriz.

Ayrıntıları bize bırakın; siz, yaşam alanınızın tadını çıkarın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder