5 Ağustos 2015 Çarşamba

Profesyonel site yönetimi firması nasıl çalışır?

Şimdi size genel hatlarıyla profesyonel site yönetimi Ankara firmasının ne şekilde çalışacağını anlatacağız. Öncelikle alternatifler şu şekilde önünüze serilir:

1) Yönetim Danışmanlığı:


Bu alternatifi seçtiğinizde yöneticilik görevi, sizin tarafınızdan üstlenilecek olup, profesyonel firma, size mevzuata uygun, denetlenebilir bir yönetimi sağlamanız için gerekli planlama ve altyapıyı oluşturacaktır. Yani yönetici siz olursunuz ve firma sizin resmi işlemlerinizi, arşivleme işlerinizi vs. takip eder. Profesyonel Yönetim Danışmanlığı seçeneğine dâhil olarak alacağınız hizmetleri özetlemek gerekirse;

- Aidat Takip, İcra (Hukuk), İdari Hizmetler, Danışmanlık Hizmetleri...

2) Tam Profesyonel Yönetim:

Bu alternatifi seçtiğinizde yöneticinin yapması gereken tüm işler, profesyonel firma tarafından üstlenilecek olup, mevzuata uygun, şeffaf ve etkin bir yönetimi sağlamak için gerekli çalışmalar yapılacaktır. Yani aidat tahsili, takibi, SGK işlemleri, bakım onarım işleri vs. firma tarafından yürütülür. Tam Profesyonel Yönetim seçeneğine dâhil olarak yapacağımız hizmetler üç aşağı beş yukarı şöyledir:

- Aidat Takip, Teknik, Temizlik, Halkla İlişkiler, İcra (Hukuk), Danışmanlık, İdari İşler vs.


3) Tam Profesyonel Yönetim + Personel:

Personel temini seçeneğini de seçtiğinizde tam profesyonel yönetim başlığındaki işlere ek olarak, talep edeceğiniz sayıda personel de firmadan olacaktır. Proje yöneticisi, resepsiyonist, özel güvenlik, bahçıvan, temizlikçi vs. nitelikli personeller firma bünyesinde çalışacaktır ve apartman veya site yönetimi olarak sizin hiçbir sorumluluğunuz (idari, mali vs.) olmayacaktır.

İhtiyaçlarınızı gözden geçirip profesyonel yönetim şirketi ile ona göre temasa geçmeniz sizin yararınıza olacaktır. Atacağınız diğer adımlar (karar alma süreci, devirler, yeni sisteme entegrasyon vs.) bundan sonra gelecektir.

Ankara Site Yönetimi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder